* پیشگویی های نوسترآداموس سال 2016 *


به نام خدا

 

وی درعین حال به امکان فروپاشی اقتصاد کشورهای بزرگ در آخر سال 2016 اشاره کرد و این جمله را در بیان پیش گویی خود دراین باره گفت " ثروتمندان چندین بار می میرند".

 بنا به پیش بینی این پیش گوی معروف فرانسوی، سال 2016 ، سالی مملو از فاجعه خواهد بود و بدترین حوادث شروعش از شرق خواهد بود و مردم درحالیکه کلاه به سردارند، جنگی خونین و وحشیانه را به راه می اندازند و به علت شدت این جنگ، ده ها کشور دیگر وارد جنگ خواهند شد و این جنگ 27 سال به طول خواهد انجامید.

به گفته مفسران، نوستراداموس به این هم اکتفا نکرد و گفت که افزون برجنگ درسال 2016 ، بلایا و حوادث طبیعی نیز رخ خواهد داد.

طبق پیش بینی نوستراداموس، آمریکا یکی از شهرهای خود را بر اثر طوفان از دست خواهد داد، سال 2016 ، باران های شدید خواهد بارید و آب فراوان کشورهای اروپا را به مدت دو ماه در برخواهد گرفت و سیل باعث غرق بخش های عمده ای از اراضی جمهوری چک ، ایتالیا، مجارستان و انگلستان خواهد شد.

طرفداران این ستاره شناس به نقل از وی گفته اند که اروپا درنتیجه انفجار شدید آتشفشان فیزوف درایتالیا از سکنه خالی خواهد شد و شهرهای آن به ویرانه تبدیل می شود و به مدت ده سال درهمین وضعیت باقی خواهد ماند تا اینکه دوباره حیات به آن بازگردد و در پی این فاجعه طبیعی، چندین زلزله روی می دهد که جان هزاران نفر را خواهد گرفت.

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: